środa, 31 sierpnia 2016

221. Libster nadal żywy - witam po raz siódmy.

Witajcie kochani. Jak minęły Wam te ostatnie dni wakacji? Ja weekend spędziłam na maksa korzystając ze słonecznej pogody, w niedzielę zawitałam nawet nad jeziorem, gdzie PIERWSZY RAZ tego lata mogłam się wykąpać - woda była idealna. Od poniedziałku wróciłam niestety do pracy i nadal nie mogę przestawić się z trybu "oszczędzanie energii", na tryb "praca". Całe szczęście na horyzoncie mamy kolejny ciepły weekend, który zapowiada się całkiem ciekawie. 
Dziś przychodzę do Was z pierwszą serią odpowiedzi na pytania zadane w LBA przez Creatorkę. Co by nie robić mega długaśnych postów (same długaśne wystarczą) postanowiłam odpowiadać na każdą nominację w osobnej notce - więc może mi się to trochę przeciągnąć, jednak spokojnie, jak obiecałam - na wszystkie pytania udzielę odpowiedzi. :) 
Nie przeciągając - zaczynam!


instagram
1. Zbliża się jesień. Jak zamierzasz ją spędzić?

Z pewnością po cichutku liczę, że jesień dość długo uraczy nas ładną pogodą i ciepłem, ponieważ jak najdłużej chciałabym pozostać aktywna biegając czy jeżdżąc rowerem. Jeśli jednak jesień okaże się być kapryśna i deszczowa, to już w pogotowiu czekają na mnie świeczki, ciepły kocyk i zapas gorącej czekolady, może znajdę również czas na porzucone latem kolorowanki? :)
Poza tym z końcem września rozpoczynam ostatni rok studiów, więc z pewnością część jesieni minie mi z nosem w notatkach. 

2. Jaki masz znak zodiaku i co on o Tobie mówi?

Jestem zodiakalnym lwem. Kiedyś gdzieś usłyszałam powiedzenie "NIE DRAŻNIJ LWA, BO TEN LEW TO JA" i od czasu do czasu lubię je powtarzać z niekrytą satysfakcją. Jednak co mówi o mnie ten znak? Idąc śladem Sabiny postanowiłam odszukać jakiś informacji w internetach. :D 
Wpisuję więc w google "zodiakalny lew" i wybieram pierwszą lepszą stronkę.

Patrzcie na mnie i podziwiajcie - jestem w centrum uwagi. Wielkoduszność, autorytet, dramatyzm. - omg hahah, nic dodać, nic ująć. :D

Cechy charakteru
Lwy są pewne siebie, dumne i obdarzone radością życia. Zachowują się w sposób ekspresyjny i dramatyczny, jakby były aktorami na scenie. Bardzo im zależy na akceptacji innych i zwróceniu na siebie uwagi, co może być brane za próżność i pompatyczność. We wszystko, co robią, angażują się bardzo silnie, a ich poczynania charakteryzuje wielki idealizm, graniczący czasem z łatwowiernością. Po prostu mają z reguły dobre intencje i nie potrafią uwierzyć, że kimś mogłyby kierować inne, bardziej pokrętne motywy. Wolą myśleć i działać w sposób globalny zamiast koncentrować się na detalach. - powiem Wam, że w większości mogę się zgodzić, jestem optymistką, niby nie zależy mi na opinii innych ludzi, ale jak już kogoś znam, to wolę, żeby mnie lubił. :D Z pewnością angażuję się we wszystko w stu procentach i tak samo mocno wierzę, że musi wyjść idealnie. :) (nawet ten post dziergam już dobrą godzinę)

instagram
Główne zalety
Lwy są optymistyczne i zdecydowane, potrafią działać na wielką skalę. Mają wielką wiarę we własne siły i przekonania, zdolności organizacyjne.  - zdecydowanie lubię mieć na głowie zbyt wiele spraw, niż gdyby miało ich być z byt mało, no i zawsze mam porządek na biurku, mimo masy roboty - tutaj pozdrawiam moją koleżankę E., która ma taki syf na biurku, że czasem ciężko dostrzec tam samo biurko. xD

Główne wady
Lwy mają skłonność do próżności i egoizmu. . Łatwo uzależniają się od podziwu i akceptacji innych. - ojej, ojej, ojej! xD Kochajcie mnie i podziwiajcie, bom uzależniona,  <3

Kobieta
Jest typem artystki lub wspaniałomyślnej władczyni. Gwiazda, kobieta luksusowa. Serdeczna, dumna, ciesząca się życiem. - celebrity i takie tam, zawsze wiedziałam, że po to się urodziłam. 
Czasami na prawdę lubię czytać te astropierdoły! xD

3. Z czym kojarzy Ci się Twoje dzieciństwo?

Okej, wracamy do normalności. Moje dzieciństwo kojarzy mi się w wielką łąką pełną żółtych mleczy oraz różnych innych kwiatów. Z moim psem, którego już z nami nie ma, a z którym łączyła mnie niepowtarzalna więź oraz z moją sąsiadką O., z którą spędzałyśmy czas od samego świtu do późnego wieczora i absolutnie nigdy nie miałyśmy siebie dość. 

4. Human, czy ścisłowiec? 

Ścisłowiec, od zawsze wolałam cyferki. Do dziś na studiach dostaję białej gorączki na wieść o przedmiotach teoretycznych, za to jestem w siódmym niebie, gdy mamy całą masę liczenia. Teraz pewnie część społeczeństwa nazwie mnie wariatką, ale mogę śmiało powiedzieć, że rozszerzona matma w szkole średniej była moim ulubionym przedmiotem. :D 

5. Wierzysz w przeznaczenie, czy uważasz, że życiem rządzą przypadki?

Nie raz już powtarzałam, że wierzę iż coś nad nami czuwa i ktoś kiedyś napisał pewien scenariusz naszego życia. Nic nie dzieje się z przypadku i wszystko, co nas spotyka ma swój sens, ma nas do czegoś doprowadzić. 

instagram
6. Jak wyglądałby Twój wymarzony dzień?

Chciałabym się wyspać, nigdzie się nie spieszyć i nie mieć zupełnie nic do załatwienia. Chciałabym poczuć, że żyję bez pośpiechu i żadne sprawy nie wiszą mi nad głową. Chciałabym bardzo leniwie i powoli spędzić ten dzień z moim ukochanym. Chciałabym, żeby tego dnia poza nami świat nie istniał. ^^

7. Widzisz połowę szklanki pełną, czy pustą?

Pełną, wspominałam już wyżej (ja i mój wszechwiedzący horoskop), że jestem optymistką i zawsze staram się widzieć wszystko w jasnych barwach. Polecam, to na prawdę ułatwia życie, nawet jeśli poranek wita Was koszmarną ulewą, warto powiedzieć sobie mimo wszystko, że to będzie dobry dzień. :)

8. Kiedy miewasz "napad weny" to...

Zależy na co mam tę wenę, ale generalnie staram się wówczas dać upust swojej twórczości i po prostu działam. Tak więc czasem siadam i piszę - niekoniecznie na blogu, czasem jak męczy mnie talent to zaśmiecam całego twittera swoją głupawką, czasem robię masę zdjęć, czasem biorę ołówek i rysuję, koloruję, szyję - jakkolwiek by tego nie nazwać, po prostu tworzę. :)

9. Częstotliwość kłamstw na tydzień?

Omg, nie mam pojęcia. Raczej nie kłamię z premedytacją, aby kogoś oszukać. Pewnie jak każdemu zdarza mi się naginać prawdę w codziennych sprawach (jak np. nie, nie mam przy sobie dwóch groszy, żeby było pani łatwiej wydać), ale generalnie mogę stwierdzić, że jestem szczerą osobą i nie mam niczego do ukrycia. :P

10. Od czego zaczynasz każdy dzień?

Każdy, każdy? Gdyby chodziło o tydzień pracy, powiedziałabym, że od wyłączenia budzika i zadania sobie pytania DLACZEGO NIE JESTEM KOSZMARNIE BOGATA I MUSZĘ WSTAĆ DO PRACY? Jeśli jednak chodzi o KAŻDY dzień, to z pewnością łapię za telefon i przeglądam wszystkie powiadomienia, które czekają na mnie co rano (wiecie, celebrity i te sprawy xD), potem wstaję (jakoś) i idę umyć twarz, a dalej to już różnie bywa i zależy od dnia. :D

instagram
11. Jaka codzienna czynność sprawia, że jesteś szczęśliwa?

Jaka czynność? Cóż, cieszę się że żyję. Rozwijając cieszę się, że oddycham każdego ranka rześkim powietrzem, że codziennie rano mogę wybierać dla siebie garderobę, że stojąc przed lustrem mogę słuchać muzyki, że w pracy mogę napić się kawy, pogadać z koleżankami, cieszę się, z powrotów do domu, z ciepłego obiadu i obecności rodziny, z każdego smsa od B., z powitania moich zwierzaków, z chwil spędzonych na blogu. Cieszę się, że każdego dnia cały świat stoi przede mną otworem i każdy dzień daje mi szanse na bycie tym najlepszym. Trudno wybrać jedną rzecz, ponieważ według mnie na szczęście składa się wiele elementów, które trzeba ze sobą połączyć aby otrzymać właśnie SZCZĘŚCIE.

No i to by było na tyle - liczyłam, że może uda się krócej, jednak nie udało się. Trudno. :P

Teraz czas na moje pytania:

1. Jaki był Twój najpiękniejszy sen?
2. W jakiej sławnej postaci się kiedyś podkochiwałaś/łeś?
3. Gdybyś mogła/mógł być zwierzakiem, to jakim?
4. Piosenka, z którą się utożsamiasz?
5. Jeżeli istniała możliwość wcielenia się w główną postać jakiegoś filmu, na kogo padłby Twój typ?
6. Ostatnio przeczytana książka? 
7. Jaki kolor oczu jest według Ciebie najpiękniejszy i dlaczego?
8. Wymarzone miejsce na starość?
9. Przenosisz się w czasie, o 30 lat wstecz, jesteś w stanie poradzić sobie bez ogarniającej nas nowoczesności?
10. Jaki tytuł nosiłby film opowiadający o Twoim obecnym życiu? 
11. Myślisz, że każdy w gruncie rzeczy jest dobry i na dobro zasługuje?

Ciężko było mi wybrać kogoś do nominacji, bo zdecydowana większość odpowiadała już na pytania, jednak kogoś tam wyszperałam i nominuję:


oraz każdego, kto zechciałby odpowiedzieć na moje pytania. :) Będzie mi bardzo miło. 



Więc to by było na tyle, cieszcie się piękną pogodą i ostatnimi chwilami wakacji.
Do następnego!

36 komentarzy:

  1. O dziękuję za nominację:)
    Jesień-a ja dziś zrobiłam sobie zapas mrożonej kawy na ten weekend co się zbliża, oby lato tak szybko nie uciekło, oj trzymajmy się go:)
    Kiedyś nie wierzyłam w to co piszą o znakach zodiaków,ale u mnie się zaskakująco wiele zgadza. Ok,wszystko;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jest bardzo ładnie :)
      Czasem coś im się uda. :D

      Usuń
  2. Liebster wiecznie żywy! Mamy podobnie jeśli chodzi o chęć kontynuowania aktywności fizycznej jesienią - rower to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko kurcze jesień mi trochę czasu zabiera, bo za szybko się robi ciemno. :P

      Usuń
  3. Za tą matmę to nie wiem czy możemy się kolegować :< nawet nie wiesz jaka filozofia jest fajna! XD
    co do jesieni, po raz kolejny od czterech lat wrzesień będzie fajnym miesiącem, taki trochę przeskok między pogodą, mam nadzieję jednak że słoneczko jeszcze dopisze :D
    a na pytania, jeśli nie będę miała kiedyś pomysłu na notkę, z chęcią odpowiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, chyba nie chcę wiedzieć. xD
      Póki co grzeje całkiem fajnie. :D
      Teraz powinnam Ci życzyć wielkiego braku weny. xD

      Usuń
    2. Lepiej nie xD
      A za chwilę jebutnie, i będzie deszcz all day long :D
      Spoko, tego nie trzeba życzyć, bo tak właśnie jest XD

      Usuń
    3. Jak to jesienią niestety zwykle bywa. ;P
      Hahah, no nie gadaj. Przecież piszesz :P

      Usuń
    4. Niestety :P
      Z trudem :P

      Usuń
    5. Już się zrobiło deszczowo. ;/
      Ważne, że w ogóle. :P

      Usuń
  4. ja znakami zodiaku się interesuje w przypadkach damsko męskich się nader sprawdza ta charakterystyka:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniało mi się jak w gimnazjum czytałam te horoskopy z Bravo. Tam był jakieś miłosne połączenia znaków czy coś. xD

      Usuń
  5. Jak dla mnie nie jesteś wariatka. Co prawda matma nie była moim ulubionym przedmiotem, ale ja lubiłam.
    Jak patrzyłam na mój znak zodiaku to niewiele się u mnie zgadza. Opis zodiakalnego lwa wydaje mi się ciekawszy niż mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem napiszą coś ciekawego. :D Chociaż co do lwa bardzo często spotykałam się z tym "podziwianiem" itp. :P

      Usuń
  6. Wariatka :P ja mdleję na widok jakichkolwiek cyferek :D
    Też jestem nieodkrytą celebrytką i dlatego co rano odpalam pudelka żeby zobaczyć, czy już mnie odkryto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah
      Trzymam kciuki by nastąpiło to jak najszybciej. :P

      Usuń
  7. Czytam o tych cyfrach i spodziewałam się na końcu słowa ŻART. :D
    Co na zdjęciu robi mój Franio?:D hehehe, następna z bloga, która m czarno białego kota, to chyba jakiś znak. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, never! <3
      To jest moja Mucha! :D

      Usuń
  8. Ojej, gdzieś między wierszami w tych odpowiedziach widzę, że musisz być bardzo zmęczoną, zapracowaną kobitą... Wykrój trochę czasu dla siebie i ukochanego na leniwy dzionek, w którym "świat się dla Was zatrzyma"! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłym roku odsapnę. Teraz dorzucam sobie na barki ostatni rok studiów, więc pewnie już nic dla siebie nie wykroję. :P

      Usuń
    2. A studia miały być czasem wszechstronnego rozwoju, o ironio! ;)

      Usuń
    3. Chyba Twoje. xD Ja pierwsze słyszę o czymś takim :P

      Usuń
  9. Ciekawe, wyczerpujące odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się by zawsze takie były. :)

      Usuń
  10. No proszę, nasze znaki zodiaku tłumaczą czemu tak jesteśmy do siebie podobne :D Podajmy sobie łapki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli też jesteś lwem? :D No to piąteczka. ^^

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję za nominację, odpowiedzi już u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie pytanie o szczęście jest tak pięknie napisane, że mogliby Cię cytować w poradnikach typu "Jak odnaleźć szczęście" . Co do znaku zodiaku zrobiłam to samo co Ty. Poradziłam się wujka Google i okazało się, że Raki to paskudne stworzenia. Nawet chyba stronka była ta sama.
    Dziękuje za nominacje :) Odpowiadałam niedawno na te pytania co Ty, ale chętnie wezmę udział jeszcze raz. Tylko muszę trochę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło jest czytać takie komentarze. :)
      Będę czekać. :)

      Usuń
  13. a ja jestem Rak;p wpisuję w neta cechy raka i co widzę: bojaźliwi, nieśmiały. i komentuję to g* prawda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, no to z pewnością do Ciebie nie pasuje. :D

      Usuń
  14. Liebster chyba nigdy nie zniknie :D
    Podłączam się pod tę matematykę, też lubiłam!

    OdpowiedzUsuń