czwartek, 31 grudnia 2015

186. Q&A część druga odpowiedzi.

Witajcie kochani. Szczerze myślałam, że odezwę się do Was dopiero w nowym roku, jednak  dziś, mając wolny dzień od pracy i wstając iście wyspana dopiero po dziesiątej zadecydowałam, że sprezentuję Wam jeszcze jedną notkę w starym roku. 
Czasu mam sporo, bo na żadną iście wybuchową imprezę się nie szykuję - spędzę ten wieczór przy tostach, słodyczach, drinkach i grach planszowych w domu - bez stresu o nieukładające się włosy czy nadszarpnięty paznokieć. :P 
Tym czasem dziś mam dla Was kolejna część odpowiedzi na Wasze pytania - a więc nie przeciągając, zaczynam!


A więc dziś zaczynam od pytań Shadow.

1. Jak widzisz siebie za kilka lat?
google

Hmm... Może nieco idealizując, ale jednak widzę siebie jako paniną magister finansów i rachunkowości, mającą stałą pracę - nie obraziłabym się, gdybym pracowała nadal tu, gdzie teraz. Poza tym mającą męża, przynajmniej jedno dziecko, psa i dom z ogrodem. 

2. Twoje pasje?

Jedyną pasją, na którą mam obecnie czas, jest mój blog - bez którego nie wyobrażam sobie już życia. Mimo tych przerw i nieraz sporych nieobecności, wiem, że zawszę tutaj wrócę. 
Kolejną moją pasją jest szycie i projektowanie - a co za tym idzie, również rysunek. Jednak niestety obecnie pracując i studiując brakuje na to czasu. Może po sesji uda mi się nadrobić zaległości. A jak nie - to na pewno podczas wakacji.

3. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Gdy jestem kompletnie padnięta i tego wolnego czasu mam niewiele, czyli tyle co teraz - lubię usiąść przed komputerem, wejść na bloga i posłuchać przy okazji muzyki. Lubię też spędzać czas z moim bratem grając w planszówki lub gry komputerowe. Jeśli jestem z B. to bardzo często w wolnym czasie oglądamy filmy.

4. Czy interesujesz się modą?

Poniekąd. To znaczy orientuję się w tym co jest aktualnie mode, od czasu do czasu lubię kupić sobie np. AVANTI i spędzić czas na przeglądaniu modowych propozycji. Jednak nie podążam ślepo za tym, co jest modne, tylko dlatego, że takie jest. Wszystkie trendy traktuje dość wybiórczo do swoich stylizacji używając tego, co mi odpowiada, a nie tego co dyktują.  W swoim projektach również uwzględniam swoje preferencje - tworzę coś, co sama chciałabym nosić. 

5. Twój ulubiony film.

Ciężko mi skupić się na jednym, bo jeśli już coś mi się podoba, to są tego całe serie. Może wyjdę teraz na chłopczycę, ale najbardziej lubię serię TRANSFORMERS (w święta udało mi się obejrzeć najnowszą część!) oraz BATMANA. ^^ A z takich, które nie leciały seriami - strasznie mocno zapadł mi w pamięć film WOJNA ŚWIATÓW. 

tumblr
6. Najciekawsza sytuacja z Twojego życia?

Pojęcia nie mam co tutaj napisać. W swoim życiu miałam na pewno wiele ciekawych momentów, jednak obecnie mam pustkę w głowie. Napiszę więc, iż całe moje życie jest ciekawą sytuacją występującą w przyrodzie! :D 

7. Lato czy zima?

Zdecydowanie lato! Wolę roztapiać się z gorąca, niż marznąć podczas zimowych przymrozków. Chociaż śnieg też lubię - tyle, że gdy mam wolne - np. podczas ferii, które już mi nie przysługują. xD




Pytania Anewiz.

1. Jak wyobrażałaś sobie siebie dorosłą kiedy miałaś kilka lat? 

Moja wizja siebie, w dorosłości, jako mała dziewczynka była dość komiczna, gdy patrzę na to teraz. Otóż zawsze bawiąc się lalkami tworzyłam swoje własne idealne wówczas życie z przyszłości. Tak więc wyobrażałam sobie, że mając dziewiętnaście lat będę miała męża, dziecko i własny duży dom. Dziś jak na to patrzę, to chce mi się śmiać po prostu - bo zbyt ambitne to nie było. xD 

2. Ile z tego się sprawdziło?

Właśnie nic się nie sprawdziło. Mając dziewiętnaście lat zamiast dziecka, męża i własnego domu miałam maturę na głowie. :D 

3. Ulubiona piosenka?

Kelly Clarkson - Addicted . Marzy mi się, by potrafić ją właśnie tak zaśpiewać.

4. Najbardziej znienawidzony serial/film/program?

Zawsze zmieniam kanał w telewizji gdy gdzieś widzę "Świat według Bundych" lub "Daleko od noszy". Debilizm tych seriali jest powyżej mojego progu tolerancji. :P

tumblr
5.Czym jest dla Ciebie miłość i przyjaźń?

Przyjaźń jest dla mnie świadomością, że zawsze, z każdym problemem mogę się do danej osoby zwrócić. Nawet jeśli nie utrzymujemy kontaktu i nie rozmawiamy nawet kilka tygodni, to wiem, że ta osoba zawsze jest. Jest to zaufanie, rozumienie bez słów śmianie się w tych samych rzeczy czy nawet wspólne jaranie się jakąś nowością w sklepie. 

A miłość? Miłość jest dla mnie rozszerzeniem przyjaźni o bycie ze sobą blisko, zdecydowanie częściej i planowanie oraz tworzenie wspólnej przyszłości. Chociaż mam świadomość, że nie sposób jest to wyrazić słowami, mam nadzieję, że udało mi się to jakoś nakreślić. :)


Pytania Fridy:

1.Kto jest najważniejszą osobą w twoim życiu?

Ze swoimi bliskimi mam bardzo dobry kontakt, dlatego nie lubię wybierać tej jednej osoby. Drogą eliminacji jednak padło na mojego B., ponieważ to z nim planuję swoją przyszłość, dalsze życie, które bez niego chyba już nie miałoby sensu..

2. Jakie zdarzenie sprawiło, że poczułaś się dorosła ( jeśli się czujesz, rzecz jasna :D)?

Gdy byłam szczeniakiem, to zawsze wydawało mi się, że ta osiemnastka, to taki punkt graniczny, gdzie człowiek staje się dorosły - że to się czuje. Zawiodłam się jednak, bo z moją osiemnastką w moim życiu nie zmieniło się nic. Chyba faktycznie dorosła (może niekoniecznie w tym super happy znaczeniu) poczułam się biorąc na swoje barki dodatkowe obowiązki w postaci pracy, planując ślub i dalsze samodzielne życie. 

3. Kim chcesz być za 10 lat, jakim człowiekiem?

Za dziesięć lat chciałabym być przede wszystkim spełniona, zadowolona ze swojego dotychczasowego życia i dumna, że udało mi się zrealizować swoje plany. 


tumblr
Pytania zadane przez Kokosowe_ciastko

1. Jak widzisz siebie za 5 lat?

Za pięć lat chciałabym być już po studiach, mieć męża, dziecko i chociażby mieszkanie (mimo iż ciągle upieram się na dom xD) oraz głowę pełną marzeń i planów na przyszłość. 

2. Ulubiona potrawa/napój?

Chyba moją ulubioną potrawą ever jest i będzie już zawsze kurcze pieczone mojej mamy. :D Ulubiony napój - sok pomarańczowy, świeżo wyciskany, z miąższem. 

3. Dom czy mieszkanie?

Dom! Wychowałam się w domu i mimo, iż mieszkałam przez trzy lata w dużym mieście, w mieszkaniu, co było na prawdę bardzo wygodne, to jednak chciałabym mieć to swoje miejsce w postaci domu z ogrodem - bo jednak siedzenie w mieszkaniu latem bywało bardzo uciążliwe.

4. Frugo czy Tymbark?

W gimnazjum prawie codziennie chodziliśmy z paczką na Tymbarki. Ale obecnie chętniej sięgam po Frugo. Chyba się przepiłam tymi Tymbarkami. ^^


Z tym Was dziś zostawiam i informuję, że czeka Was jeszcze jedna - ostatnia już porcja Waszych pytań i odpowiedzi. 

Tymczasem  na dziś życzę Wam świetnej zabawy - niezależnie od stroju czy okoliczności, w jakich przywitacie Nowy Rok - wejdźcie w niego z uśmiechem na twarzy! 

Pozdrawiam!

32 komentarze:

  1. Dzięki za odpowiedz na moje pytania :) Znów się czegoś ciekawego dowiedziałam o Tobie :p Też lubię lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. :) Chyba mało kto lubi zimę, zwłaszcza taką, jaka otacza nas obecnie. :P

      Usuń
    2. No ja zimy w ogóle nie lubię i cieszę się jak jest ciepło w grudniu i styczniu :)

      Usuń
    3. Dokładnie, obecne przymrozki to lekka przesada. :P

      Usuń
  2. ciekawe odpowiedzi :)
    szczęśliwego nowego roku! :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, dla mnie blog też jest w pewnym sensie pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Batman Nolana czy starsze wersje? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałego Nowego Roku :)
    https://sweetcruel.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi :)

    http://blogbutterflyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nie chciał nikt pytań zadawać w tej zabawie :( nie jestem interesującą osobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiedziałam, że brałaś udział!!! :P

      Usuń
  8. Ho ho ho dużo nas łączy! Jak tak sobie czytam te odpowiedzi na pytania, to tak jakbym czytała swoje myśli :) Mało kto się przyznaje, ale tak naprawdę wielu z nas skrycie marzy by w przyszłości założyć rodzinę, mieć wspaniałego męża/ dobrą żonę i gromadkę dzieci, mieszkać w domu z ogródkiem i mieć psa, który nie szczeka na liście :P Myślę, że posłużyłaś się tutaj idealną definicją przyjaźni i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! No to bardzo mi miło. Lubię się dowiadywać, że ktoś ma podobne lub nawet takie samo zdanie jak ja na jakiś temat. :)
      Ja przyznaję się do tego głośno. :D
      Dziękuję., :)

      Usuń
  9. Kelly Clarkson ma cudowny głos, chociaż jeśli chodzi o piosenki, to ma znacznie lepsze. Nigdy nie zapomnę jej pierwszego: Behind the hazel eyes. Jest czego jej zazdrościć, nie da się ukryć :)
    Dziecko w wieku 19 lat xD No nieźle :P Chociaż przypomniałaś mi teraz jak ja byłam mała i bawiłam się lalkami xD Zawsze miały wille i były bogate xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim genialnie nim operuje :) Oj też szalałam za tą piosenką. :D
      Tylko ciekawe skąd ta kasa się brała. xD

      Usuń
  10. I mi marzy się dom... <3
    najdalszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę spełnienia tego marzenia. ^^

      Usuń
  11. Tyle ci tych pytań zaserwowano, że aż posty musisz dzielić no:D Ale to chyba dobrze, że ludzie są jakoś ciekawi, prawda?
    W ogóle mam wrażenie, że 18 nastka u mało kogo co zmienia, tylko właśnie są pewne momenty, gdy dorosłość zaczyna się odczuwać...ale jak zawsze, nie działają daty graniczne, ha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to na pewno miłe zaskoczenie. Jeśli byłoby w drugą stronę, to byłoby mi przykro. xD

      Usuń
  12. Podoba mi się Twoje spojrzenie na miłość! Co do mody, wydaje mi się że w dniu dzisiejszym panuje większa tolerancja i złożoność "ciuchowa", ludzie chodzą w czym chcą i nie są tak szufladkowani, jak kiedyś. Bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. :)
      A no tak, chociaż momentami ta większa tolerancja aż razi po oczach. xD

      Usuń
  13. Ciekawe, wyczerpujące odpowiedzi :) Często osoby robiące tego typu wpisy odpowiadają jednym słowem na pytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tego nie lubię - takich zbywających odpowiedzi. Są po prostu nudne i może nieco lekceważące.

      Usuń
  14. Są i moje pytania, dziękuję za odpowiedzi.
    W ogóle zdziwiłam się odpowiedzią na pytanie o ulubiony film. ;P Chociaż całej serii nie obejrzałam to kiedyś na jakąś część trafiłam i też chętnie oglądałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo! ^^
      Ja mogłabym na okrągło. :P

      Usuń
  15. taaak, dziś właśnie odpaliłam muzykę i blogi i usiadłam :) po raz pierwszy od dawna :) i bardzo mi z tym dobrze.
    podoba mi się teoria z miłością będącą rozszerzeniem przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj marzy mi się taki chill, bo ostatnio nawet na blogu siedzę z doskoku. :P
      ^^

      Usuń