poniedziałek, 21 grudnia 2015

184. Q&A część pierwsza i coś tam jeszcze ode mnie.

Witajcie kochani! Jak tam ostatnie (a może pierwsze, tak jak w moim przypadku) przygotowania do świąt? Domy wysprzątane, ubrania poszykowane, prezenty popakowane? Jeśli o mnie chodzi, to udało mi się jedynie kupić idealną sukienkę na Wigilię - ale to zawsze coś. ^^  Choinkę miałam ubierać dziś, ale jednak zrobię to jutro (a nawet jeśli nie, jak to mój B. powiedział "Gwiazdor chodzi dopiero w czwartek" - także do tego czasu raczej zdążę). Poza brakiem choinki i szeroko pojętych "porządków", to zostanie mi jedynie spakować prezenty, bo wreszcie udało mi się skompletować je dla wszystkich - nawet dla taty, co jest dla mnie rok w rok nie lada wyzwaniem.
Co by odejść delikatnie od tematu przygotowań i świątecznej gorączki przejdę do nieco tajemniczo brzmiącego tematu posta.


Dla niewtajemniczonych już objaśniam, o co chodzi z obcego na nasze. Mianowicie tematem dzisiejszego posta są "pytania i odpowiedzi", a raczej tylko pierwsza część odnosząca się do samych pytań. Otóż ostatnio kopnął mnie zaszczyt bycia nominowaną do tej zabawy przez Anelise - tak więc grzecznie poddaję się pod gradobicie Waszych pytań, które możecie zadawać pod tym postem, a odpowiedzi na nie udzielę, już w kolejnym z nich. Jeśli chodzi o dokładną datę, to najbardziej precyzyjnym określeniem tego terminu, jaki jestem w stanie Wam podać jest NIE MAM POJĘCIA. Jak już zapewne zauważyliście pojawiam się tutaj dość nieregularnie - jednak staram się przynajmniej raz w tygodniu, za sprawą kumulacji obowiązków zwanych pracą i uczelnią. Całe szczęście, że nie mam jeszcze dzieci na głowie, bo pewnie bym się nie wyrobiła totalnie. Póki co nie martwcie się nawet jakąś dłuższą nieobecnością - kiedyś odpowiem na Wasze pytania. :D OBIECUJĘ. 
Tak więc pytajcie o co chcecie - chyba, że jest to nazwisko, pesel i hasło do konta w banku. xD Bo jak to mówią  - kto pyta, nie błądzi. ^^
Wraz z otrzymaniem nominacji spadło na mnie również prawo do nominowania kolejnej osoby, tak więc przekazuję pałeczkę... Lusi! Weź udział w zabawie i nominuj kolejną osobę! (pamiętaj, że posłusznie przyjmują wszelkie Twe nominacje, więc NIE MOŻESZ być mi dłużna xD).

Z racji tego, iż nie wiem, a raczej wątpię w to, że uda mi się dodać coś nowego jeszcze przed świętami, chciałabym złożyć Wam małe, świąteczne życzonka, już dziś. 


Tak więc życzę Wam
Dużo słońca na co dzień i
chociaż odrobiny śniegu w te święta -
nawet jeśli miałby być to śnieg w sprayu 
(dobre i to ^^).
Mniej pośpiechu i stresów codzienności,
a więcej spokoju i wyciszenia.
Życzę Wam również, 
byście częściej się uśmiechali
i patrzyli na świat przez te różowe okulary
dostrzegając te, tak często przez mnie wspominane 
iskierki szczęścia - bo tyle dobrego dzieje się wokół nas.
Jeśli chodzi o same święta, 
to chciałabym, żebyście spędzili je 
w Waszym wymarzonym gronie
- nawet jeśli przy stole miałby siedzieć Justin Bieber,
to niech tak będzie! xD
Byście najedli się tych wszystkich pyszności
i by to wszystko POSZŁO W CYCKI!
(głównie paniom, panom może iść gdzie indziej).
No i żeby prezenty były idealne
- by te zrobione przez Was
wywołały ogromne uśmiechy na twarzach najbliższych,
ale żeby i te Wam darowane
były wyjątkowe i radowały serducha!
A na koniec życzę Wam przede wszystkim, 
żeby ta rodzinna i ciepła atmosfera
nie zniknęła wraz z ostatnim dniem świąt, 
a utrzymała się w Waszych domach 
jeszcze przed długi czas!

Tego Wam życzę kochani,
z całego serducha! 


Ślę buziaki i czekam na Wasze pytania! :*

31 komentarzy:

  1. To ja kcę wiedzieć, jak masz na imię, o! Bez udawania, bez drugich imion itp! A pałeczkę przejmuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Męczysz mnie o to już tyle czasu, że chyba będę musiała ulec. :P

      Usuń
  2. 1. Jak wyglądała pierwsza randka?
    2. Ulubiony kolor?
    3. Ulubiony smak?
    4. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
    5. Twoje zalety?
    6. Twoje wady?
    7. Twój idol?
    8. Twój ideał?
    9. Twoje życiowe motto?
    10. Twój najpiękniejszy sen?
    11. Twój najgorszy koszmar?
    12. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
    13. Co robisz zaraz po przebudzeniu?
    14. Jaką ostatnią rzecz robisz, przed pójściem spać?
    15. Czy trenowałaś jakieś sporty?
    16. Twoje nałogi?

    Nie dziękuj :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Miszczem! :D Cały dzień będę odpowiadać. xD

      Usuń
  3. Jak się zastanowię nad pytaniami to napiszę w komentarzu i oczywiście Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej. :) Będę czekać.
      :*

      Usuń
    2. 1. Jak widzisz siebie za kilka lat?
      2. Twoje pasje?
      3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
      4. Czy interesujesz się modą?
      5. Twój ulubiony film.
      6. Najciekawsza sytuacja z Twojego życia.
      7. Lato czy zima?

      Usuń
  4. Jak wyobrażałaś sobie siebie dorosłą kiedy miałaś kilka lat?
    Ile z tego się sprawdziło?
    Ulubiona piosenka?
    Najbardziej znienawidzony serial/film/program?
    Czym jest dla Ciebie miłość i przyjaźń?

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam właśnie, że Anelise cię nominowała i...jak zawsze mam problem z pytaniami. Ale zapytam, a co :D
    Kto jest najważniejszą osobą w twoim życiu?
    Jakie zdarzenie sprawiło, że poczułaś się dorosła ( jeśli się czujesz, rzecz jasna :D)?
    Kim chcesz być za 10 lat, jakim człowiekiem?
    Myślę, że starczy, bo jak zawsze nie umiem pytać o totalne głupoty, a pytania cię jeszcze zaleją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało Ci się coś wymyślić. :D
      Właśnie patrzę z przerażeniem ile jest tych pytań. xD

      Usuń
  6. Co do moich przygotowań to ubrałam choinkę. Prezenty mam już spakowane od jakiegoś czasu.

    Co do pytań to hm...?

    - Jak widzisz siebie za 5 lat?
    - Ulubiona potrawa/napój?
    - Dom czy mieszkanie?
    - Frugo czy Tymbark?

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka ubrana, porządki w trakcie, prezenty kupione, ale nie zapakowane. :D

    A co do pytań :
    Jaki był najszczęśliwszy dzień w Twoim życiu?
    Czy przezylaś nieodwzajemnioną Miłość?
    Co lubisz robić w wolnych chwilach?
    Gdzie spędziła najlepsze wakacje w życiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zdążyłaś je spakować. :D

      Usuń
  8. Jeszcze zapakuję prezenty, upiekę ciasta, pokroję warzywa do sałatki, zrobię uszka... Za dużo tego:) A kiedy ubiorę choinkę?:) Wesołych Świąt:)
    A zapytam o piosenkę, którą mogłabyś słuchać w kółko i w kółko....
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no sporo, jednak pewnie ze spokojem zdążyłaś. ^^

      Usuń
  9. Wszyscy tacy zabiegani w ten przedświąteczny czas, ale ważne żeby chociaż Boże Narodzenie spędzić bez pośpiechu :) Swoją drogą życzę wesołych świąt, uśmiechu na twarzy, poczucia szczęścia, wewnętrznego spokoju i dużo miłości! :)
    Uważam, że fajny pomysł na post jeżeli chodzi o te pytania :) Aż się przyłączę i zadam kilka...
    1. Czy jest ktoś, za kogo oddałabyś życie?
    2. Lubisz disco polo?
    3. Oglądasz telewizję?
    4. Śledzisz najnowsze trendy w modzie?
    5. Jesteś religijną osobą?
    6. Wierzysz w przeznaczenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wigilia niestety była zabiegana, ale już święta spędziłam na luzie. :) Dziękuję za życzenia!

      Usuń
  10. Co Ci się najbardziej podoba w Twoim narzeczonym?
    czego się boisz najbardziej?
    kto lub co potrafi Cię wyprowadzić z równowagi w ciągu minuty?
    Jaka jest Twoja wymarzona praca?
    Co chciałabyś zmienić w swoim dotychczasowym życiu?
    na razie wystarczy :-)

    Wesołych rodzinnych świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku ;-) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jutro choinka, jak co roku jest ubierana dopiero w Wigilię i tego najbardziej nie mogę się doczekać. :) Reszta dopięta na ostatni guzik. :)

    Co do pytań: szklanka do połowy pełna czy pusta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładna tradycja. U mnie jest zbyt wiele rzeczy do zrobienia we wigilię, żeby odkładać choinkę na ostatni moment. :P

      Usuń
  12. Widzę, że tu gradobicie pytań już jest także mam tylko jedno : W jaki sposób się relaksujesz? :) (wiem, mam na tym tle bzika :D)
    To ja Ci życzę z całego serducha ciepełka w te Święta, zdrówka, radości i rodzinnej atmosfery! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, postaram się odpowiedzieć satysfakcjonująco. :D
      Dziękuję. :*

      Usuń
  13. Przygotowania do świąt może nie do końca skończone, bo ich cała magia i szczęście gdzieś uleciały. Wesołych. ;)
    Gratuluję nominacji. A na pytania nie mam pomysłu, wybacz. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski ten kotek! :D Oczywiście Tobie też życzę wszystkiego najlepszego w święta i po świętach zaś jeśli chodzi o pytania:
    1. Co z tymi zaręczynami Waszymi, których spodziewałaś się w tym roku?
    2. Jak wygląda kieca, którą kupiłaś na gwiazdkę?
    3. Jak w tym roku planujesz wyglądać na Sylwestra? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozłożył mnie na łopatki, gdy go ujrzałam po raz pierwszy. :D
      Dziękuję. :)

      Usuń
  15. świetnie, ze zostałaś nominowana. W związku z tym przejdę do kolejnego posta bo jestem ciekawa odpowiedzi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń