wtorek, 16 września 2014

83. Pod gradobiciem pytań.

Witajcie. Mój zły humor powoli mija, zwłaszcza, że wczoraj wygrałam dwa lakiery do paznokci, na blogu u Klaudii. (tak, tak - musiałam się pochwalić, skoro szczęście się zaczyna do mnie uśmiechać). Właśnie dziś też nadszedł dzień, w którym pokażę Wam odpowiedzi na pytania, które zadała mi w nominacji do LBA Natalia Orlika - bardzo dziękuję. :) Nie przeciągając dłużej - zapraszam do czytania.

1. Skąd pomysł na założenie bloga?
A więc, chciałam mieć takie swoje anonimowe miejsce, gdzie będę mogła przelać swoje wszystkie myśli, żale, spostrzeżenia. Miejsce, w którym ludzie powiedzą mi, że mam rację lub że się nie zgadzają, a przy tym nikt nie będzie wiedział kim jestem na prawdę, nikt nie będzie zwracał uwagi na mój wygląd, a tylko i wyłącznie na osobowość.

2. Co jest dla Ciebie najważniejsze przy pisaniu bloga?
Hmm... Chyba najbardziej skupiam się na języku wypowiedzi. Zależy mi na tym, aby teksty czytało się szybko i przyjemnie, aby zdania do siebie pasowały i nie kaleczyły gramatyki. Zwracam też dużą uwagę na tematy, które poruszam. Nie chcę bowiem Was męczyć ciągle ciężkimi tematami, tak samo - zbyt lekkimi czy samymi TAGami. Podsumowując - najważniejsze jest dla mnie to, ażeby to Wam się tutaj podobało.

3. Gdybyś miała wybrać jedną książkę, którą mogłabyś polecić byłaby to...
Hahaha, no to tutaj polecę, myślę, dość oryginalnie. Książka piłkarska "Futbol obnażony". Książka pisana przez Anonimowego Piłkarza, który zdradza sekrety i całą prawdę o piłkarzach i ich świecie - bez cenzury. Jak dla mnie - fanki futbolu, to najlepsza książka jaką czytałam. Dowiedziałam się wielu rzeczy - również tego, że piłkarze wcale nie są takimi aniołkami. ;) (kiedyś obiecałam recenzję tej książki także spokojnie - zrobię to.)

4. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Otóż niepodważalnie i bezapelacyjnie Gossip Girl. Spodobał mi się od pierwszego obejrzanego przeze mnie odcinka, w dodatku spodobał mi się tak bardzo, iż teraz oglądam całą serię raz jeszcze - co tu dużo mówić - skradł moje serce.
źródło: tumblr
5. Jaką porę roku najbardziej lubisz i dlaczego?
Lato, lato, lato! Dlaczego? Bo jestem człowiekiem ciepłolubnym i temperatury powyżej 25 stopni radują moje serce, jak nic innego. Uwielbiam się opalać, wylegiwać na plaży czy na materacu w basenie - dlatego też ta pora roku jest dla mnie idealna i mogłaby trwać przez cały rok (chyba muszę się przeprowadzić :D)

6. Najgorszy film jaki kiedykolwiek oglądałaś?
Uuuu... Ciężkie pytanie. Ogólnie bardzo lubię horrory, ale nienawidzę, gdy ich cała straszność ma się opierać na pływającej wokoło krwi, ludzkich wnętrznościach itp - uważam, że to nie jest straszne, ale obrzydliwe. Dlatego też myślę, że najgorszy był dla mnie Hostel - dotrwałam do momentu przecięcia ścięgien Achillesa, dalej nie byłam w stanie tego oglądać.

7. Jakiej potrawy najbardziej nie lubisz?
Hmm... Czego to ja mogę nie lubić. Nie lubię wołowiny (także wszystkie McDonaldy, Burger Kingi itp. nie zarobią sobie na mnie - sorry :D), więc mogę odpowiedzieć, że nie zjadłabym steku.

8. Jak spędzasz wolny czas?
To zależy czy jestem sama, czy z kimś, no i jaką mamy pogodę. Najczęściej przeglądam Internet, jestem TU, gdy jest ciepło - biorę książkę i idę na dwór ją czytać, czasem rysuję słuchając muzyki, ćwiczę, a gdy jestem z B. - oglądamy filmy.

9. Jakiej rzeczy nigdy nie zrobisz?
Ciężkie pytanie, ponieważ nie wiem przed jakimi wyborami postawi mnie życie, dlatego też trudno mi powiedzieć, że nigdy nie zrobię tego czy tamtego - bo nie wiem, co mnie czeka. Ale myślę, że na pewno NIGDY NIE ZMIENIĘ PŁCI - bo kocham być kobietą. :D

10. Twój najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś.
Eeee... To teraz mnie zakasowałaś. Powiem tak - cena większości moich kosmetyków mieści się w granicy 10 zł, maksymalnie 20. - tak, kosmetyki to coś na czym oszczędzam. Uważam, że nie warto wydawać nie wiadomo ile kasy na coś, co ma o wiele tańszy zamiennik o takim samym czy podobnym działaniu. A co do droższych kosmetyków - wartych swojej ceny, to kupuje je na promocjach, także też nie przekraczają postawionej przeze mnie granicy. Tak więc, jak już mam wskazać ten najdroższy (aż się musiałam przejść do pokoju i łazienki, żeby obczaić co ja tam mam :D ) to strzelam, że będą to kuleczki brązujące AVON. Ich regularna cena wynosi około 60 zł, więc na promocji zapewne przekroczyły dwie dyszki. :P

11. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
Tutaj poleciałam drogą eliminacji - jakby to było, gdyby ten jeden kosmetyk nie istniał. Doszłam do wniosku, że bez antyperspirantu byłoby ciężko. :P Jestem osobą aktywną, codziennie uprawiam sport, więc antyperspirant jest dla mnie niezbędny.


No i tyle. Macie więcej pytań? Chętnie odpowiem - tu lub na asku (tak obiecuję zaglądać tam częściej, bo ostatnio się przeraziłam) Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Zawsze w takich zabawach okazuje się, że mam wiele wspólnego z osobą piszącą :D Blog to chyba jedna wielka rodzina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak ładnie to napisałaś. :D

      Usuń
    2. Zdarza mi się :D
      Nie napisałaś, albo mi umknęło, jak długo już blogujesz :)

      Usuń
    3. Blogować zaczęłam na początku stycznia tego roku, także już ponad 9 miesięcy tutaj jestem. :)

      Usuń
    4. Tak krótko? Byłam pewna, że dłużej blogujesz :) nie wiem czemu tak stwierdziłam xD

      Usuń
    5. Hahah, no ja też nie wiem. :P Może piszę jak stały bywalec xD
      Wcześniej miałam krótką przygodę z blogowaniem w gimnazjum (i były to blogi na onecie :P) - ale to była jedna wielka kicha. Jak szybko zaczęłam, tak szybko skończyłam.

      Usuń
    6. Też przechodziłam przez Onet i spędziłam tam nawet sporo czasu, ale potem Onet zaczął usuwać mi notki i musiałam czasem kilogramy tekstu pisać od nowa i mnie to denerwowało :/
      Przeniosłam się potem na wp, później na blog4u, potem znów na wp i blog4u aż wreszcie blogspot i chyba nie porównując pierwszego onetu, tu podoba mi się najbardziej :)

      Usuń
    7. No to masz bogatą historię. :) Ja zaliczyłam tylko onet i bloggera. Pamiętam też, że na pierwszym roku studiów założyłam bloga tutaj, trochę popisałam i zapomniałam o nim totalnie. A teraz licho wie gdzie o jest i jak się nazywał. :P

      Usuń
  2. Ha ha, nic tak nie interesuje ludzi jak kosmetyki i książki, doszłam do wniosku po przeczytaniu... O ile książki jeszcze rozumiem to rodzaj kremu dogębnego kogokolwiek jest dla mnie mało interesującą sprawą...:D Podobnie jak ty raczej nie bankrutuje na kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę bankrutować kupując buty. :P

      Usuń
  3. kiedyś już polecałaś tą książkę i próbowałam wypożyczyć ale jest nieuchwytna w bibliotece, zaczęłam już myśleć że to książka widmo :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz jaka chodliwa. Ja swoją kupiłam od razu, gdy tylko ujrzałam ją w księgarni. Lubię mieć swoje książki. :)

      Usuń
  4. ja też kocham lato najbardziej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogowie, liebster ciągle żywy XD
    A ja jak będę miał jakieś pytanie, to wolę ci maila wysłać, o XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak! On nigdy nie zginie. :P
      Okej, pisz śmiało, tylko wiesz po jakim czasie ja odpisuje. :D

      Usuń
    2. Wiem, sam zostałem nominowany dzisiaj XD
      Jakoś mi to nie przeszkadza:)

      Usuń
  6. Myślałam, że pierwszy z Twoich społecznościowych przycisków to Twitter... przeliczyłam się! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie bawię się w "tweetanie" :P

      Usuń
  7. Miło było przeczytać ten post i dowiedzieć się troszeczkę więcej ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe, dołączyłam do grona Twoich obserwatorów :)
    PS. czy mogłabym prosić o lajk? Byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    --> https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do zabawy Liebster Blog Award u mnie :) Zapraszam na zabawę pod linkiem: http://anelisowo.blogspot.com/2014/09/d-ni-sobie-leca.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje odpowiedzi są naprawdę ciekawe. Fajnie Cię bliżej poznać. ja też nie znoszę, gdy horror zamienia się w bezsensowną rzeź.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czytać odpowiedzi, bardzo dużo można się dowiedzieć. Niestety ja nie mam czasu na takie zabawy :/

    OdpowiedzUsuń
  11. To ci się udało, bo bloga czyta się bardzo przyjemnie i dość szybko.
    Lubię twoje odpowiedzi w tagach, bo wtedy sama zaczynam się zastanawiać co ja bym odpowiedziała, a twoje wypowiedzi czasem są lepszą opcją niż moje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję ogromnie. Bardzo miło jest czytać takie pochwały. :)

      Usuń