niedziela, 20 kwietnia 2014

37. Poznajmy się - po raz trzeci.

Hej! Tak jak obiecałam piszę do Was w czasie świąt. Jednak z racji tego właśnie, że są święta postanowiłam dodać coś luźnego, idealnego do szybkiego przeczytania, bo święta nie są od tego, żeby spędzać je przy komputerze - a z rodziną, przynajmniej takie jest moje zdanie.
 Ostatnio po raz PIĄTY zostałam nominowana do LBA. No nie powiem - jest DUMNA z takiego wyróżnienia, zwłaszcza, że to już kolejny raz. Na prawdę cieszę się, że Was mam, dziękuję za wszystkie komentarze. Dziękuję każdemu z osobna, za to, że poświęcacie swój czas, aby przeczytać to, co piszę i wyrazić swoje zdanie. Nie macie pojęcia jaką radość mi sprawiacie.
Co do LBA, to nie mam zamiaru niczego zmieniać w swoim podejściu do tej zabawy, więc potraktuję ją tak jak poprzednie - odpowiem na pytania. Po świętach wrócę już z TYPOWYMI dla mnie notkami i mogę Was zapewnić, że będą się one pojawiały systematycznie, jak wcześniej, W najbliższym czasie nie mam zamiaru zostawiać Was na tak długo jak ostatnio.
Okej, tyle tytułem wstępu - teraz pytania. Nominowała mnie n4ti - bardzo dziękuję. :)
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
- Hmm.. Lenić się. Spać, blogować, czytać Wasze posty, słuchać muzyki i rysować.
2. Gdzie lubisz spędzać wolny czas?
- W swoim pokoju, na świeżym powietrzu - różnie, zależy od pogody i pory roku.
3. O jakiej tematyce jest Twój blog?
- PROBLEMOWEJ. Generalnie zajmuję się tutaj szukaniem dziury w całym - na każdy temat.
4. Czym się interesujesz?
- Łatwiej byłoby mi odpowiedzieć na pytanie, czym się nie interesuję. Może tak w dużym skrócie: Piłką nożną i modą - na dzień dzisiejszy temu poświęcam najwięcej uwagi.
5. Wymarzone wakacje?
- Gdzieś gdzie jest gorąco - na chwilę obecną "jaram się" Dubajem.

6. Ulubiona blogerka modowa?
- Maffashion.
7. Masz swój kącik w domu?
- Jasne - mój pokój.
8. Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga?
- "Never it's too late" - nigdy nie jest za późno, to słowa, którymi staram się kierować w życiu. Tak też pomyślałam zakładając bloga - chwilę zastanawiałam się czy oby moja przygoda nie powinna zacząć się kilka lat wcześniej, ale po chwili oświeciło mnie "Hej, przecież NIGDY NIE JEST ZA PÓŹNO".
9. Dwa ulubione blogi?
- Tylko dwa? Lubię wszystkie blogi, które czytam i nie chciałabym nikogo urazić nie wybierając go. Postanowiłam wymienić tutaj te, które od razu przyszły mi na myśl: sour-grrl ; TheGrisGirl .
10. Jaki sport uprawiasz?
- Biegam, jeżdżę na rolkach, kręcę hula-hop - jeśli można to nazwać sportem.
11. Ulubiona pora roku?
- Bezapelacyjnie LATO. Uwielbiam gdy jest HOT HOT HOT.

To by było na tyle. Chcę Wam jeszcze na koniec życzyć dużo ciepła, rodzinnej bliskości w te święta i żeby uśmiech nie schodził Wam z twarzy! Ja uciekam cieszyć się słońcem. Buziaki kochani!

32 komentarze:

  1. Też zastanawiam się czy kręcenie hula-hop to sport haha xD
    Fajny post.

    alexa-wikto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez lubie jak jest HOT :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za przyjęcia nominacji :) świetna odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze sobie sprawic hulahop ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, z tymi zainteresowaniami to mam podobnie. Nie potrafię odpowiedzieć na pytania tego typu, bo interesuję się wszystkim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very cute pics1}
    Now I´m following you in GFC #98
    I hope your follow me back!
    Comment to me back to keep in touch~
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze a moje hula-hop się złamało :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowy post :)!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny świetny post !
    dubaj? to tak jak ja :D kocham kolor złota, a tam podobno wszystko się błyszczy <3 hah!

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah uwielbiam odpowiedź na pytanie:
    O jakiej tematyce jest Twój blog?
    - PROBLEMOWEJ. Generalnie zajmuję się tutaj szukaniem dziury w całym - na każdy temat.

    CZAD!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie posty a z chęcią bym wzięła udział w LBA

    OdpowiedzUsuń
  12. haha 1. Też uwielbiam to robić :D

    http://oli-olli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez kręcę hula hopem tylko takim z tymi wypustkami. I o dziwo on działa bo moje boczki się zmniejszyły. Miłego lanego poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam własnie taki z wypustkami. Straciłam już 5 cm w talii. :)

      Usuń
  14. Ja ostatnio zostałem zaskoczony, bo nawet mnie libsterek nie minął i zostałem nominowany:)
    Hm...Dubaj? Wiele podróżuję, wiele mam planów..ale jakoś tam mnie nigdy nie ciągnęło. Zastanawiające

    OdpowiedzUsuń
  15. oh jak ja kocham spac <3
    Zapraszam do mnie na konkurs. Można wygrać wygląd bloga i nagłówki. Każdy coś dostanie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dubaj to rzeczywiscie jedno z piekniejszych miast na swiecie :)

    http://www.feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tylu nominacji :) Też uważam, że Święta powinno spędzać się z rodziną, a nie przy komputerze :) Świetne odpowiedzi :)

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. szukanie dziury w całym, mój ulubiony temat!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Leniuchowanie :))) Moje ulubione zajęcie :))

    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię spędzać wolny czas w swoim pokoju ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. To super, że potrafisz przebiec 4 km bez żadnej przerwy. Ja dziś zrezygnowałam z biegu interwałowego by sprawdzić się ile przebiegnę. I o dziwo przebiegłam 2,5 km bez przerwy (to dla mnie bardzo dużo gdyż moja kondycja nigdy nie była taka jaką bym chciała mieć) Mam nadzieję, że będzie tak jak piszesz i efekt zobaczę szybciej niż przypuszczam. Co do hula hop to 5 cm to dużo, ja straciłam jakieś 3 cm w talii :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to świetny wynik jak na pierwszy raz! Trzymam kciuki co do poprawiania osiągów!
      Dzięki i również miłego dnia! :)

      Usuń
  22. Hey beauty love your new post =) Keep posting .
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń