niedziela, 23 marca 2014

27. Poznajmy się - część druga.

Witajcie! Dziś szybko, krótko i na temat, gdyż jestem zawalona nauką - zaczęło się. Chociaż nie jest źle. Czeka mnie pierwsze kolokwium w tym semestrze - ale tak to jest, gdy jest się zwolnionym z języków. :P W każdym razie mam masę materiału do ogarnięcia i zaraz się za niego biorę.
Niedawno zostałam nominowana do LBA po raz trzeci i czwarty - bardzo dziękuję! Mogę powiedzieć, że nominacją ta spadła mi z nieba, gdyż na prawdę brak mi teraz czasu na napisanie czegokolwiek twórczego - mam nadzieję, że mi wybaczycie. Co do LBA, to potraktuję to tak jak ostatnio - postaram się twórczo odpowiedzieć na 22 pytań. Co do zaległych komentarzy - odpowiem na nie na pewno podczas przerwy w nauce, tak więc cierpliwości. Dziękuję za wyrozumiałość.
Tak więc dziś zostawiam Was z pytaniami o odpowiedziami, a już pod koniec tygodnia obiecuję poprawę i napiszę ZNÓW coś PROBLEMOWEGO. :)
Zapraszam do czytania! :)

Pytania od Izy => BLOG.

1. Czy blogowanie sprawia Ci przyjemność?
- Tak, ogromną. Daje mi to wiele radości i wielką satysfakcję - dzięki Wam.
2. Nawiązujesz z kimś współpracę? (np. shenside)
- Nie, nie ta tematyka bloga i jak na razie nie myślałam o żadnej współpracy.
3. Jakie masz marzenia odnoszące się do bloga?
- Hmmm... Chciałabym, aby moi czytelnicy z wielkim zaciekawieniem wchodzili na bloga, nie mogąc się doczekać CO ONA ZNÓW wymyśliła. Chciałabym także, aby było ich coraz więcej. Nie chodzi tutaj o obserwacje, ale o TYCH PRAWDZIWYCH - dziękuję, że jesteście <3
4. Masz aska? (jeśli tak, to podaj link)
- Mam. Pusto tam i cicho, ale jest. (KLIK)
5. Twoje ulubione blogi?
- Jest ich kilka, nie chciałabym na szybko kogoś pominąć.
6. Czy podoba Ci się mój blog?
- Tak, jest sympatyczny.
7. Jeśli tak, to co Ci się w nim podoba najbardziej?
- Zdjęcia.
8. Do której klasy chodzisz?
- Hmmm... nie mam klasy, mam grupę K02
9. Chciałabyś kiedyś wygrać blog roku?
- W życiu o tym nie myślałam, ale jak się teraz zastanawiam, to chyba każdy by chciał zostać doceniony i to w taki wyjątkowy sposób.
10. Z jakiego bloga czerpiesz inspiracje?
- Z żadnego, moją inspiracją jest życie.
11. Masz rodzeństwo?
- Tak.

Pytania od Agnieszki => BLOG

1. Twoja najgłupsza wpadka?
- Hmm... Kiedyś przewróciłam się zimą w szkole na śliskich płytkach na korytarzu podczas przerwy... DWA RAZY !!! - nie muszę chyba wspominać ile osób to widziało i jaka była ich reakcja. Dodam tylko, że chciałam się zapaść pod ziemię.
2. Spódnica vs spodnie vs sukienka?
- Zależy od okazji i pogody, ale najczęściej można mnie zobaczyć w spodniach.
3. Wolisz pytać czy odpowiadać?
- Odpowiadać.
4. Twój ideał faceta?
Hahahahah! (widzę Wasze spojrzenia...)
5. Została Ci godzina życia. Jak ona wygląda?
- Jadę do tatuażysty wytatuować skrzydło na przedramieniu.
6. Gdybyś mogła wybrać datę swoich urodzin, to jaka byłaby to data?
- Taka jaka jest. Podoba mi się.
7. Dlaczego lubisz czekoladę? 
- Czekolada nie pyta, czekolada rozumie... i jest słodka!
8. Gdybyś miała możliwość zagrania w filmie, jaki byłby to film?
- Horror, albo kryminał. W każdym razie chciałabym być TĄ ZŁĄ.
9. Jedna umiejętność, którą chciałabyś posiadać?
- Hmmm... Tylko jedna? Ostatnio bardzo chciałam umieć jeździć na nartach.
10. Ulubiony zapach?
- Zapach cynamonu.
11. Miejsce do którego chciałabyś pojechać?
- Po raz setny - Nowy Jork. :)

To byłoby na tyle. Mam nadzieję, że nie było banalnie i nudno. Myślę, że taka odskocznia ukazująca, że wcale nie jestem problemowym ponurakiem, nie jest wcale kiepskim pomysłem. Ja uciekam się uczyć, a Wam życzę miłego niedzielnego wieczoru i początku tygodnia! Buuuuziaki! :*

54 komentarze:

  1. najlepsze jest to ze blogowanie sprawia ci taka frajde, to widac :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi. :*
    Fajny ten Twój ideał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post ;) Teraz wiemy o tobie więcej ! :P

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, ten boski ideał facetaa ;pp fajnie.

    notbetogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój ideał jest również moim idealnym ideałem! :):)
    Pozdrawiam :*
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie pomyślałyście, iż zwariowałam z tym facetem. :D

      Usuń
  6. masz PRZYNAJMNIEJ jednego czytelnika, który wchodzi na twojego bloga z olbrzymim zainteresowaniem ;)
    zupełnie poważnie, to myślę, że masz ich znacznie wiecej. keep bloggin' ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne odpowiedzi:)

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. thx bardzo:)

    może jesteś zainteresowana follow bloga & fb?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna obserwuję Twój blog. Jeśli chcesz się zrewanżować, to będzie mi miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha fajny ten Twój ideał faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekolada nie pyta, czekolada rozumie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też uwielbiam zapach cynamonu! Szczególnie w ciastach drożdżowych :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w nauce!
    Zaobserwujesz ja zrobię to samo! :))
    ali-alicee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia z materiałem! Super post, nie jest nudny, jak wszystkie tego typu. Świetnie się czytało. Czekam na COŚ PROBLEMOWEGO :)
    http://elgatoesnegro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. no to miłej zabawy :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ciekawe pytania i dobry pomysł na zapoznanie czytelników z postacią blogerki. Jeszcze ciekawiej by było, gdybyś nagrała o tym filmik :P

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, filmik? Może kiedyś, najpierw musi dojść do tego, że ujawnię swój wizerunek. :D

      Usuń
  17. Świetny blog, tak samo jak posty to pewne zostaje tu na dłużej !
    zapraszam do mnie
    http://damarce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej!

    http://aliczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się twój blog trafiłam tutaj przez przypadek ale na pewno tutaj częstym gościem zapraszam czasami do siebie angelikarecenzjeksiazek.blog.spot.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe odpowiedzi ;)
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne odpowiedzi ;p
    rozladowanieinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję nominacji, zasłużyłaś sobie :D
    widzę nowa muzyczka :D baaardzo podobny mamy podobny gust muzyczny :))) yeaah :D super!
    czekam na nowy post i powodzenia w LBA <3333 trymam kciuki
    ps: dziękuję za głosiki u mnie, kochana jesteś :*****
    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii :*
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że coś nas łączy <3
      Dziękuję :*

      Usuń
  23. masz dryg do prowadzenia bloga! ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwujemy? :)

    http://reanimacjablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dałaś to zdjęcie idealnego faceta. Dla mnie to podróba Miley Cyrus :3

    http://oli-olli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha! Nie jaram się Miley! Ale też nic do niej nie mam. Mimo wszystko. ;)

      Usuń
  26. Też marzę o zobaczeniu Nowego Jorku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne odpowiedzi , czekolada pomaga bardzo w życiu <3

    http://mylittledreams01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten post bardzo mi się spodobał można poznac Cię bliżej :) a zapach cynamonu też uwielbiam .Może zrobię podobny post .Pozdrawiam ciepło Angelika

    OdpowiedzUsuń
  29. your blog is simply amazing! hope to see you on my blog too! feel free to follow me at http://justrosesarered.blogspot.com/ xoxo ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. czekolada nie pyta :) haha dobre ,swietny post ,dziekuje za wizyte <3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

  31. hej mogę prosić o kliknięcie w '' linki '' w tym moim poście? http://simplecurls.blogspot.com/2014/03/sheinside.html
    jeśli klikniesz napisz co chcesz w zamian a obiecuję że się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi,

    Lovely post! Your blog looks amazing! <3

    Check out my Black Crochet Blouse GIVEAWAY :
    http://thatgirlfromcolombo.blogspot.com/2014/03/international-giveaway-romwe-black-lace.html

    would you like to follow each other on GFC & Bloglovin?
    Let me know.. x

    Love,
    ThatGirlFromColombo

    OdpowiedzUsuń
  33. Wcale nie było banalnie i nudno!
    Szczególnie... IDEAŁ FACETA (yeeeaaaaaaaahhhhh, już Cię kocham).
    Masz dryg do pisania - I like it soooo oczywiście klikam magiczne okienko i rozpoczynam OBSERWOWANIE Ciebie.
    Jedna prośba - jeśli łaska :P Czy mogłabyś powiększyć nieco literki, albo zmienić tło pod postem? Bardzo ciężko czyta się to komuś ślepemu, a wiem, że jest sporo takich osób w necie i... ONI TEŻ CHCĄ ŻYĆ. W sensie ja. :P

    Pozdrawiam!
    NIKO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, na pewno spróbuję coś z tym zrobić. :)

      Usuń
  34. Nawet czytanie tak prostych pytań i odpowiedzi sprawiło mi przyjemność, nie było nudno :)

    broaden-horizon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł na post..! :) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobry wybór z ideałem faceta *-*
    Zwiedzić Nowy Jork to moje marzenie :)

    o-justbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł na post, ciekawe odpowiedzi <3
    Zapraszam również do mnie, u mnie nowy post pt "Przypadek czy przeznaczenie" http://zulka-zuulka.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawy tytuł, już biorę się za czytanie! :)

      Usuń
  38. wciagajacy post! zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi dear!! I really enjoy your blog, its SO COOL!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: HANDS IN THE AIR
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  40. Aaaaaaa Biiiil ! Jak zobaczyłam ostatniego posta to myśle "kurde fajna dziewczyna" potem przeglądając archiwum trafiłam na to !!! Cześć Alienie ! Zapraszam do siebie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! Chociaż ktoś wie, kto jest na zdjęciu. xD

      Usuń