poniedziałek, 10 lutego 2014

9. Wypadałoby zapomnieć.

Witajcie, nareszcie jestem po wszystkich egzaminach i nastał dla mnie błogi czas słodkiego lenistwa (ależ przesłodziłam to zdanie!). Teraz będę mogła zająć się blogiem, dopracować go. To co się teraz tutaj dzieje, to coś naprawdę niesamowitego dla mnie! Staram się na bieżąco komentować wasze posty i odpowiadać na komentarze i widzę, że wraca to do mnie z podwójną siłą. Dziękuję Wam! Powoli zaczynają się spełniać moje blogowe marzenia! <3 Od dziś biorę się do pracy nad blogiem i zacznę tutaj co nieco zmieniać. Posty też będą się pojawiać częściej z racji mnóstwa wolnego czasu - już mam masę pomysłów na tematy! :)
Przejdźmy do konkretnego tematu.

Ostatnio mega, mega, mega wkręciła mi się ta piosenka. Teledysk - dla mnie fenomenalny. Niby nic, ale ostatnio siedziałam chyba pół godziny i go oglądałam. :P Ta piosenka nasunęła mi również kolejny temat do poruszenia - kogoś, kogo powinniśmy zapomnieć.
 Ile razy w życiu pojawia się ktoś, być może tylko na chwilę, kto sieje kompletny zamęt w naszym życiu? Ktoś z kimś popełniamy błędy i należałoby o tej osobie jak najszybciej zapomnieć? Tak, tak. To co należy zrobić to jedno, a to co siedzi w nas i szepcze, to drugie. Zamiast usilnie próbować zapomnieć, leżymy i rozmyślamy o tym co było, jakie to było dla nas i nie ukrywajmy - tęsknimy za tymi chwilami - chociaż nie powinniśmy. Dzieje się zupełnie tak jak mówi tekst piosenki - nie mogę zapamiętać, żeby o Tobie zapomnieć. Ciężko walczyć z uczuciami, z emocjami. Możemy zajmować się tysiącami różnych rzeczy, żeby nie myśleć, ale gdy tylko znajdzie się chwila w której nie mamy już nic do zrobienia - te myśli wracają. Jak sobie z tym poradzić? Ja osobiście nie wiem. Podejrzewam, że czas jest najlepszym lekarstwem, ale terapia zapewne jest powolna i bolesna. Ja osobiście wolę się zmierzyć z problemem od razu. Spotkać się i powiedzieć wszystko co nas boli, co myślimy. Wiem, nie zawsze są do tego warunki. Też miałam 14 lat, i byłam beznadziejnie zakochana i NIC nie dało się z tym zrobić. Więc rozumiem. 
Może człowiek musi po postu swoje wycierpieć? Może niektórzy pojawiają się w naszym życiu tylko po to, żeby w nim namieszać, żeby pokazać, że potrafimy sobie poradzić bez nich? Może chodzi o to, żeby zobaczyć jaka drzemie w nas siła? No bo niby cierpimy, jest beznadziejnie. Godzinami chodzą za nami myśli o kimś, o kim należałoby jak najszybciej zapomnieć, a jednak to mija. Nic nie trwa wiecznie - z perspektywy czasu mówimy sobie - "Boże jaka ja byłam głupia, że przez niego płakałam!" - przynajmniej ja tak mam. 
A jak to jest u Was? Jestem pewna, że każdy z Was chociaż raz w życiu spotkał kogoś, kto tak zamieszał, że na prawdę trudno było o nim zapomnieć. 
Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie. :)

27 komentarzy:

  1. ja też lubię tę piosenkę♥
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja kocham tą piosenkę :D

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka razy starałam się zapomnieć, ale niestety na marne. Potrzeba czasu bo on leczy rany :)
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog i miło się czyta :) zapraszam do siebie http://elie1999.blogspot.com/ obserwacja za obserwacje??

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą piosenkę. Fanką Rihanny jestem już od początku jej kariery. Shakiry nie nawidzę ale to wykonanie jest po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć jestem już stara ( 20 lat łhoohohoh) to nie przeżyłam jeszcze wielkiego rozczarowania miłosnego przez co obawiam się odrobinkę, aczkolwiek takie mniejsze rozczarowania przezyłam i wychodze z założenia że wówczas oczywiście stary, poczciwy czas jest nieoceniony ale także hobby, robienie tego co się lubi. Pisanie? Taniec? Cokolwiek, poświęcić się temu, wyżyć i wówczas jest lżej ;). Pozdrawiam
    fatalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stara? Młodsza ode mnie jesteś! :D

      Usuń
  8. Również uwielbiam ten teledysk :D :)) zapraszam do Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię to piosenkę :3

    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu, ale ja jak słyszę tę piosenkę, to przełączam na inną stację :D

    http://imcorneliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny blog <3 Wszystko dopięte na ostatni guzik ;*
    Zapraszam do mnie *-*

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Barzdo mądrze piszesz, widać, że masz duże serce.
    Ps. Twoje tło trochę się zlewa z tłem. ;)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę. + W pasku bocznym znajdziesz rozdanie.
    pinkk-rainbow.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Shakiraaa <3 Uwielbiam :) Dziekuje za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą piosenkę, słucham ją na okrągło :3

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow :o
    świetny post : )
    notbetogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mądrze piszesz bardzo. Przeżyłam już rozczarowanie miłosne, ale obecnie mam przy sobie taki skarb - mojego chłopaka, dzięki któremu jestem NAJSZCZĘŚLIWSZA na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mądre słowa. W zupełności się z tobą zgadzam !

    Mogę mieć do Ciebie prośbę? Klikniesz w baner na moim blogu?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny post. Gdy go czytam widze siebie, sama jestem zakochana w byłym chłopakiem tak że dałabym sie pokroić za niego, choć wiem że muszę zapomnieć. Trwa to już rok i trzy miesiące ..

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Strasznie szybko się go czyta. Ja też byłam w podobnej sytuacji, teraz mam podobne odczucia co Ty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy z nas lubi co innego, rozumiem to jak najbardziej, ale fajnie, że potrafisz to napisać, a nie tak jak inni " super ciuchy bla bla " :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałam nominowana pierwszy raz do wzięcia udziału w zabawie L.B.A. Z kolei ja nominowałam Ciebie. Mam nadzieję, że przyłączysz się do tej zabawy. Zapraszam po więcej szczegółów na mojego bloga (najnowsza notka nr 5). Pozdrawiam :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale chyba się nie skuszę. :)

      Usuń
  22. ciekawy blog, bardzo ciekawy post, pozdrawiam :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne tło, a Ty ciekawie piszesz ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń