wtorek, 4 lutego 2014

8. Marzenia.

Hej. Dziś rano próbowałam coś napisać, ale kompletnie opuściła mnie wena. Pierwszy raz nie potrafiłam skleić porządnego zdania (a zazwyczaj jestem przewrażliwiona na tym punkcie i strasznie się irytuję, gdy ktoś pisze zdania, które ciężko jest rozszyfrować :P). Na szczęście moja niemoc twórcza opuściła mnie.
Ostatnio całe dnie się uczę, a moimi całodziennymi kompanami są tony kartek z notatkami, zadaniami itp. Ile tego jest - głowa mała. Na szczęście jestem już na mecie i mogę sobie pozwolić na małą przerwę, aby zająć się blogiem. Ogólnie po egzaminie planuję trochę tutaj pozmieniać i chcę zrobić to naprawdę porządnie, bo póki co to ten mój blog jest tak na "odczepne" ustrojony. :P
Przejdźmy do filozoficznego tematu - jak to zwykle u mnie bywa. ;>
Marzenia - każdy jakieś ma. Jedni bardziej przyziemne, inni aż nazbyt abstrakcyjne. Nie zapytam Was jednak o czym marzycie, lecz o to czy robicie coś w związku z tym, żeby swoje marzenia zrealizować? Ja osobiście mam kilka marzeń, jedne są bardziej przyziemne inne, nieco bardziej odległe, ale nie ukrywam, do zrealizowania. Jednak gdy się ostatnio zastanowiłam czy robię coś w ich kierunku, to moja pierwsza odpowiedź brzmiała: NIE, STOJĘ W MIEJSCU. o.O Oczywiście miałam na myśli moje jedno, to największe marzenie. Bo jeżeli chodzi o najbardziej przyziemne, typu jakieś tam wypasione autko, to chociażby moja wytężona edukacja jest jakby jednym z wielu kroków w tym kierunku. Hmm... Jak często tak jest, że marzymy o czymś i nawet nieświadomie zbliżamy się do tych marzeń? No bo spójrzcie, w pierwszej chwili odpowiedziałam na moje pytanie "NIE", a jednak po głębszym zastanowieniu doszłam do wniosku, że prawie każda rzecz, którą robię, może mnie przybliżać do spełnienia jednego z marzeń. Po raz kolejny powrócę do tematu doceniania każdego dnia - z każdym dniem jesteśmy bliżej osiągnięcia swoich celów. Czy jesteśmy tego świadomi, czy nie. Jeżeli chodzi o sytuację z poprzedniego posta, to ochłonęłam i staram się teraz o tym nie myśleć. Nie mam czasu się przejmować, bo muszę się uczyć. ;) A chwile nauki umilają mi muffinki czekoladowe. <3
Pozdrawiam Was cieplutko i piszcie jak to jest ze spełnianiem Waszych marzeń? A może ostatnio jakieś marzenia Wam się spełniły? :)

27 komentarzy:

  1. muffinki dobre na każdą okazję ;)
    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia są naprawdę ważne, a jeśli w coś wierzymy to możemy to spełnić ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)

    Obserwacja za obserwacje? :)
    http://pprojectbaby.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciała tak spełnić wszystkie swoje marzenia <3
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O kuurcze, ale mam teraz ochotę na coś słodkiego... <3
    Co powiesz na wspólna obserwację? :*
    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez bym chciała swoje marzenia spełnić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mufinki najlepsze na naukę:) Ja również jakoś ostatnio nie mam weny na pisanie..
    Wpadaj do mnie. Twoja opinia jest dla mnie na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to małe marzenia się spełniają, a duże niekoniecznie ;)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post i blog!
    ZAPRASZAM DO NAS
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ostatnio całe dnie siedzę nad książkami ;(
    Muffinki wyglądają przepysznie!
    Może wspólna obserwacja?;) workandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktualnie moim marzeniem jest udać się do Madrytu i obejrzeć
    mecz na żywo, przeżyć te emocje :)
    Obserwuję, proszę o rewanż :)
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanka piłki nożnej? Witam w klubie. :)

      Usuń
  13. Wiara czyni cuda!

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mądrze to napisałaś;)
    +ja też nie lubię gdy nie idzie rozszyfrować zdań :x

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tyle marzen. Wiadomo ze sie wszystkie nie spelnia ale fajnie jest tak sobie pomarzyc :-)))

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post. Taaak! Ja czasem mam marzenia abstrakcyjne, np.: polecieć w kosmos xd zapraszam do mnie i na konkurs :* : geeklychicpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo motywujący wpis, czasami brak chęci na napisanie czegoś nowego, ale trzeba się mobilizować :)
    Ja zawsze staram się dążyć do swoich marzeń i robić tyle ile mogę, aby mi sie udało - 'ale nie po łbach' :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawe to co napisalas :) jaa mam baardzo duzo marzen i mysle ze chodz kilka spelnie:3

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post, ja staram się spełnić moje marzenia i do nich dążę :) co powiesz na wspólną obserwację?

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy blog. Będę tutaj częściej zaglądać. Pozdrawiam i zapraszam www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Widzę, że włożyłaś dużo pracy w ten blog.
    Naprawdę mi się podoba :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty <3
    A może obserwacja za obserwację?
    Jeśli zaczniesz, na pewno się odwdzięczę :3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  22. babeczki omom;)
    tam mam czasem tak że siadam do pisania posta i nie wiem co mam napisać ;D

    zapraszam Magda ♥
    http://littlee-thiinggss.blogspot.com
    Jeśli zechcesz to zaobserwuj a ja się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem nawet podświadomie dokonujemy wyborów zbliżajacych nas do osiągnięcia wymarzonego celu, jednak czasem trzeba temu pomóc, chwile zastanowić się i podjąć określone działania. Czas wykorzystany na osiąganie celu nigdy nie jest czasem straconym .
    Pozdrawiam
    fatalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Spełniło się już kilka moich marzeń związanych ze śpiewaniem. Od wielu lat śpiewałam na konkursach i moim marzeniem było zająć pierwsze miejsce. Udało mi się to już kilka razy i jest to dla mnie wielkie osiągnięcie. Teraz już nie śpiewam, liceum, nauka i te sprawy. Mam jeszcze wiele marzeń, które mam nadzieję, że się spełnią :)
    + obserwuję .
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń