środa, 26 lutego 2014

17. Poznajmy się.

Witajcie. Dziś postanowiłam dodać "luźniejszy" post. To nie tylko mój wybór, bo lubię pisać problemowe posty, jednak do pisania potrzebuję ciszy, spokoju i samotności, a dziś wszystkie te aspekty się wykluczają, więc jednym słowem nie mam warunków. Po drugie dziś zaczęłam czwarty semestr nauki w mojej szkole. No i od początku czuję się... ZDEWASTOWANA. Chcę jednak zachować systematyczność - jak najdłużej to będzie możliwe. Nie przedłużając już piszę, o co chodzi w dzisiejszym poście.
Mianowicie zostałam niedawno nominowana do LBA i to przez dwie Blogerki, za co im serdeczni jeszcze raz dziękuję. Mimo, iż poniekąd nie uznaję takich zabaw, to jest mi miło, że ktoś wymienił adres mojego bloga, pamięta o jego istnieniu i takie tam. Na prawdę bardzo miłe uczucie.
Post zatytułowałam "Poznajmy się", ponieważ mimo, iż nie będę nikogo nominować, to postanowiłam, że odpowiem na pytania, na które bardzo lubię odpowiadać, a to pozwoli Wam nieco bardziej mnie poznać. Oczywiście skoro uważam, że się nie bawię w takie rzeczy, to mogłabym olać to kompletnie. Szanuję jednak to, że dziewczyny wymyśliły te pytania i nominowały mnie oczekując odpowiedzi, więc zabieram się do odpowiadania na aż 22 pytania!!!
Zacznę od pytań Kingi z bloga www.paamietnik-kingi.blogspot.com , ponieważ nominowała mnie jako pierwsza.
1. Ulubiony przedmiot w szkole?
-W mojej obecnej szkole najbardziej lubię rachunkowość.
2. Co sądzicie o okaleczaniu swojego ciała?
- Nie uważam tego, za coś FAJNEGO czy MĄDREGO. Ludzie, którzy to robią mają jakiś problem z którym nie potrafią sobie poradzić i na pewno trzeba im pomóc.
3. Gdzie chcielibyście mieszkać w przyszłości?
- Moim wymarzonym miejscem do zamieszkania jest Upper East Side <3
4. Co byście chcieli zmienić w swoim życiu?
- Nic, pomimo wielu przeciwności jestem zadowolona ze swojego życia.
5. Co lubicie w sobie?
- To, że jestem stanowcza i nie zmieniam zdania co 5 minut.
6. Ulubiony aktor? Dlaczego?
- Keanu Reeves. Za genialną rolę w Matrixie, no i jest bardzo przystojny. ;)
7. Ulubiona aktorka? Dlaczego?
- Tutaj ciężko jest mi kogoś wybrać. Muszę chyba jednak wybrać Scarlett Johanson, mimo iż drażni mnie ona, bo mój chłopak jest w nią wpatrzony jak w obrazek. :P Potrafi jednak świetnie wcielić się w powierzoną jej rolę.
8. Najlepsza marka butów?
- Christian Louboutin. <3
9. Jakich ubrań macie najwięcej w szafie?
- Zdecydowanie są to swetry i buty.
10. Koty czy psy? Dlaczego?
- Chyba koty, bo mam 3 w domu. :)
11. Wasze motto życiowe?
-  "Nigdy nie jest za późno"

Pytania od Nikoli z bloga www.nikolafrankiewicz.blogspot.com

1. Ulubiony blog?
- Hmm, hmm, hmm.. Gdybyś zadała mi to pytanie kilka miesięcy temu, gdy jeszcze nie siedziałam w tym blogowym świecie pewnie odpowiedź na to pytanie byłaby łatwa, bo znałam tylko kilka popularniejszych blogów. Teraz jest mi na prawdę ciężko wymienić ten jeden ulubiony, bo poznałam już wiele blogów, które uwielbiam przeglądać, do których uwielbiam wracać. Cofając się jednak w czasie, gdzie wybór był prosty, byłby to blog www.honorata-skarbek.com
2. Miejsce, które pragniesz odwiedzić i dlaczego?
- Nowy Jork. Tak, uczepiłam się tego miejsca na dobre. Dlaczego? Poprzez jeden z seriali zakochałam się w tymi dynamicznym miejscu i chciałabym na własnej skórze poczuć magię tego miasta. A już na pewno chciałabym odwiedzić Central Park.
3. Ulubiona potrawa?
- Kurczak na 335454 sposobów. Ubóstwiam drób, ale chyba najbardziej w postaci "chińszczyzny".
4. Jakie są Twoje inspiracje blogowe?
- Moją największą inspiracją jest życie i to co się w nim na bieżącą chwilę dzieje. Gdy zdarzy się w moim życiu coś, co sprawiło, że zatrzymałam się na moment i zaczęłam się zastanawiać - piszę o tym i dzielę się z Wami moimi rozważaniami.
5. Kogo ze znanych osób cenisz i dlaczego?
- Hmm... Znów trudne pytanie. Może wyda się Wam to banalne, ale poniekąd chyba dużym szacunkiem darzę Honey. Czytałam jej bloga prawie od samego początku i doceniam to, że zaciekle dążyła do realizacji swoich marzeń. Może jest czasami zbyt egocentryczna, ale chyba właśnie dlatego jej się udało. Dała mi taką wiarę w siebie, że jeżeli czegoś na prawdę pragniemy, to możemy to osiągnąć, wszystko jest w zasięgu naszych możliwości. Trzeba tylko zacząć działać, a nie stać w miejscu.
6. Ulubiony zagraniczny artysta?
- Rihanna. Ma niebanalny głos, którego strasznie jej zazdroszczę.
7. Według Ciebie kto jest najlepszą światową Top modelką?
- Yyyy... Świat mody nie jest moim światem i bez google potrafię wymienić tylko Anję Rubik.
8. Jakich ludzi najbardziej cenisz? (chodzi o cechy charakteru)
- Stanowczych, szczerych, takich którzy nie oceniają ludzi zanim ich nie poznają.
9. Jakie jest Twoje ulubione zdjęcie i dlaczego?
- Jest to zdjęcie przestawiające mnie i mojego brata z przed kilku lat. Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam to zdjęcie. Jesteśmy tam tacy słodcy. <3 (z racji, iż na razie nie chcę ujawniać swojego wizerunku, zdjęcia nie dodam).
10. Masz zwierzaka? Jeżeli tak, to jakiego?
- Tak, mam 3 koty w domu. Czarnego, biało-czarnego i biało-czarno-rudego.
11. Jaką sławną osobę chciałabyś poznać tak na osobności?
- Wojtka Szczęsnego. ;>

To by było na tyle. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Dowiedzieliście się czego nowego, zaskakującego, bądź ciekawego?
Pozdrawiam Was w ten piękny, ciepły i jakże męczący mnie dzień. ;)

17 komentarzy:

  1. milo się czytało twoje odpowiedzi :))
    widzę że nie tylko ja chciałabym poznać Szczęsnego hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz bardzo mądrze! Masz bardzo ładną muzykę w tle :))
    Może wspólna obserwacja?
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje nominacji ♥

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji. :) I fajne odpowiedzi :))
    http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne i rozważne odpowiedzi. Również lubię Honey.
    A jak nazywają się twoje koty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jorek (od psa Yorka :D ) , Mucha i Ruda.
      Pierwsze dwa oryginalne. wiem ;)

      Usuń
  6. ja bym chciała poznać Justina Biebera <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W stu procentach zgadzam się z Tobą co do marki butów <3 Christian Louboutin ma najpiękniejsze szpilki na świecie tylko na liście oczekujących na So Kate jestem już prawie pół roku a ich jak nie było tak nie ma :(
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zakochana w DAFFODILE STRASS .

      Usuń
  8. Bardzo fajna sprawa z tymi pytaniami! :) Cieszę się, że miałam okazję dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej! :) W wielu przypadkach moje zdanie pokrywało się z Twoim! :)
    Pozdrawiam!
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli chodzi o Honkę to faktycznie, brnie przed siebie jak burza bez względu na to co pisze i póki co widać, że nie jest kolejną gwiazdeczka, której sodówka do głowy uderzyła. Mimo to nienawidzę tego, ze tak zaparcie brnie w banalne teksty i komercje, a stać ja na więcej. Ja swoją nominację na LBA olałam jakieś parę miesięcy temu. Fajnie, że dałaś się trochę poznać. W wolnej chwili przejże pozostałe posty, których nie przeczytałam ( ostatnio mam mało czasu) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło się czyta ;*
    Obserwacja za obserwacje ? ;* Ja już
    http://wika-wikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam, że blog Honey jest godny poświęcenia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 semestr, a ty już zmęczona? :D Pocieszę Cię, ja już mam 12 semestr i jakoś daję radę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. szpilki Loboutin są wyjątkowe, najlepsze na świecie, niestety cena powala na kolana ♡

    xoxo

    delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym umieć być stanowcza jak Ty :(
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń