niedziela, 16 lutego 2014

12. Pytania

Witajcie. Za oknem piękna pogoda, słońce świeci, a mój nastrój jakoś nie pasuje. Gdybym miała spojrzeć wgłąb siebie to zobaczyłabym ogromne, szare deszczowe chmury i lejący deszcz. Niby wszystko jest okej, niby... Udawajmy dalej, bo tak wypada.
Dziś na tapetę wzięłam pytania. Po co ludzie zadają pytania? Hmm... Na początku znajomości na pewno po to, aby kogoś poznać. Gdy interesujemy się kimś ponadprzeciętnie, to chcemy znać każdy szczegół jego życia, aby poznać tę osobę jak najlepiej. W szkole najczęściej ludzie pytają o oceny, aby porównać czy byli lepsi, czy gorsi od nas. Zadawanie pytań zawsze w jakimś sensie świadczy o trosce czy też zainteresowaniu daną osobą. Chociaż niektórzy pytają np. "co u Ciebie?" tylko po to, aby zaraz przejść do zdania "a bo u mnie..." gdy nikt się nie zainteresuje. Nie mam im tego za złe, bo chyba każdy potrzebuje uwagi, jednak bardziej cenię ludzi, którzy opowiadają o sobie dopiero, gdy ktoś ich o to poprosi. Nie wiem dlaczego, może dlatego, że sama taka jestem i sama prawie nigdy nic nie mówię. Ogólnie ciężko coś ze mnie wyciągnąć. Gdy moi znajomi widzą, że coś jest nie tak, to stawiają mnie pod gradobiciem pytań, bo wiedzą, że sama nie przyjdę się wyżalić. Nie wiem dlaczego taka jestem. Chyba nie chcę się narzucać. Wolę nie powiedzieć nic, niż mówić coś co kompletnie nikogo nie obchodzi. Szkoda głosu...
Oczywiście nie jest tak, że się w ogóle nie odzywam. Jestem straszną gadułą i dużo mówię, ale nie na swój temat. Unikam go szerokim łukiem. Cenię sobie chyba swoją prywatność i mój mały, zamknięty świat wspomnień i przeżyć. Jeżeli ktoś chce i zapyta, to oczywiście odpowiem. Lubię odpowiadać na pytania. Gdy ktoś pyta, czuję, że kogoś obchodzę.
Sama w głowie mam mnóstwo pytań, które bardzo chciałabym zadać różnym osobom, ale nie robię tego. Dlaczego? Mam wrażenie, że nie powinnam pytać. Dziwna jestem. Jestem gotowa odpowiedzieć na każde pytanie, ale nie oczekuję tego samego od innych. Oczekuję od nich otwartości, może tego, że powiedzą mi sami. A jeżeli oni są tacy jak ja? To nigdy nie poznam odpowiedzi na pewne pytania.
Czasem, a nawet bardzo często brak odpowiedzi jest odpowiedzią na pytanie. Wystarczy umieć czytać między wierszami. Chyba "najciekawszych", a raczej jak bardziej zaskakujących rzeczy dowiedziałam się właśnie tak.
Nie da się ukryć, że pytania są nieodłączną częścią naszego życia, każdego dnia, rozmowy. Każdy z nas zadaje pytania, każdy na nie odpowiada, ale nikt nie zastanawia się ile one znaczą i jak mogą być ważne. Są to są. Chyba dopiero gdy nikt nie pyta, zaczynamy doceniać ich wartość. Odczuwamy ich brak - brak zainteresowania? Mogłabym tak pisać w nieskończoność, temat rzeka. Jak każdy dla mnie w sumie. Znów wybrałam coś mega filozoficznego. No cóż.
Ostatnio zostałam nominowana do LBA. "Stety", niestety nie będę się w to bawić i nikogo nie nominuję, ale odpowiem na pytania, które przy okazji nominacji zostały mi zadane <KLIK>. Tak tematycznie.

1. Jak opisałabyś swojego bloga jednym słowem?
- Nieprzewidywalny.
2. Jakie są Twoje postanowienia na 2014 rok?
- Osiągnąć płaski, umięśniony brzuch.
3. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
- Bez muzyki.
4. Jak widzisz siebie za 10 lat?
-Kochająca żona i matka.
5. Jak według Ciebie wygląda idealna randka?
- Noc, plener, ja i on. Jakby nic więcej nie istniało.
6. Gdybyś mogła posiadać jedną nadprzyrodzoną moc, co by to było?
- Chciałabym być wampirem...
7. Twoja wymarzona podróż?
-Odwiedzić Upper East Side, w NY.
8. Jaką cechę u ludzi cenisz najbardziej?
-Stanowczość.
9.Ulubiona część garderoby?
-  Buty!!! <3
10. Ulubiona piosenka?
- Kelly Clarkson - Addicted
11. Najszczęśliwsza chwila w życiu?
- Ciężko coś wybrać, ale chyba zdanie prawa jazdy.

Co sądzicie o pytaniach? Zastanawialiście się kiedyś nad ich znaczeniem, sensem? Wolicie zadawać pytania czy na nie odpowiadać?
Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Fajny post i odpowiedzi :)
    obserwujemy ?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :) Pytania też są fajne :3
    Obserwujemy ? Daj zanć u mnie :)
    Nowy post ------> http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedną z moich najszczęśliwszych chwil też było zdanie prawa jazdy :D Jeszcze nigdy żaden egzamin mnie tak nie stresował :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę ci tak ładnej pogody!:c

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog!
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny blog! Dopiero zaczynam, Obserwacja za obserwacje? :*
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie tu : 3
    zaobserwowałam + liczę na rewanż : >
    justnowiampurple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że odpowiedziałaś na pytania :)
    Hmm dzięki odpowiedzi na pytanie nr 7 chyba udało mi się dowiedzieć dodatkowo, że oglądałaś serial Plotkara? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam ten serial. :D

      Usuń
    2. Ja również :) i też dzięki temu serialowi marzę o NY :)

      Usuń
  9. Ciekawy post :)))
    +Obserwuję :)

    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? :) Daj znać www.art-fashion.com.pl

    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie mogę żyć bez muzyki s o płaskim brzuchu marzę od zawsze ;P

    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pytania ja zawsze wolałam odpowiadać
    nie wiem czemu ale chyba tak ma większość ;)
    ~coś z innej beczki, masz wspaniałego bloga wiesz? :)
    może zgodzisz się na wspólną obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe pytanie, warto się nad nimi zastanowić, pozdrawiam :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie tu u Ciebie, fajny wpis :)

    Może wspólna obserwacja? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Również obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się ze nie wyglądam na te 20 :P bawi mnie mina babeczki w sklepie która prosi mnie zawsze o dowód:D

    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to podnosi na duchu i "odmładza" :D

      Usuń
  17. fajny post:))
    wsspolna obserwacja?
    zapraszam na moj blog

    http://artystkaa7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesli ktos ma ochote na wspolna obserwacje zapraszam na mojego bloga i pozostawienie kometarza i dodanie sie do obserwatorow na pewno sie odwdziecze:))
    http://artystkaa7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy temat na posta.
    Wewnątrz siebie również widzę deszczowe chmury
    mimo ładnej pogody za oknem.
    Obserwuję.

    http://o-justbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku u Ciebie TYLE CZYTANIA :D Jak najbardziej PLUS ! 12 pytań supe sparawa można się lepiej poznać :)

    http://silvabook.blogspot.com/

    Silva :*

    OdpowiedzUsuń
  21. też lubie tą twoją ulub piosenke! <3
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    Jeśli zaobserwujesz ja zrobie to samo <3

    OdpowiedzUsuń