wtorek, 7 stycznia 2014

2. Być dumnym z siebie.

Włóczę się z kąta w kąt po mieszkaniu. Z pokoju do łazienki, z łazienki do kuchni, z kuchni do pokoju i tak w kółko. Pół dnia biję się z brakiem weny. W końcu przyszła. Na nic konstruktywnego nie mam ochoty. A wiem, że powinnam coś zrobić, bo przed sesją potem będę uczyć się 3873 rzeczy jednocześnie... Ale chyba to lubię. Lubię mieć zapieprz, najlepiej taki, że nie wiem w co ręce włożyć. Jestem wykończona, śpię minimalną liczbę godzin, ale wiem, że coś robię, do czegoś dążę i są efekty. Właśnie i ta satysfakcja gdy są efekty mojej pracy, nieprzespanych nocy, tysiąca litrów wypitej kawy zamiast snu.
Trochę obawiam się, że gdy skończę studia to wpadnę w jakąś nudną monotonię. A może już wpadłam? W monotonie dawania z siebie na maxa. Nic nie poradzę, że KOCHAM być najlepsza. UWIELBIAM gdy ktoś to zauważa. A NIENAWIDZĘ być w cieniu. "Pierwszą z brzegu, obojętnie którą w szaroburym szeregu, jedną z wielu" * - nienawidzę.
Mimo wszystko nie muszę jednak afiszować się ze wszystkim. Wystarczy mi, że grono mi najbliższe wie co i jak. A już najszczęśliwsza na świecie jestem gdy ON powie mi, że jest dumny ze mnie.
A Wy? Jesteście z siebie dumni? Z czegoś szczególnie?
I jeszcze jedno. Wracałam dziś z uczelni, trasa codzienna => tramwaj => autobus. Wokół pełno szarych zamyślonych i zdawałoby się, smutnych ludzi. Gdy wysiadłam z autobusu minęła mnie na chodniku uśmiechnięta staruszka, uśmiechała się do każdego, kogo mijała po drodze. Od razu jakoś tak milej i cieplej się zrobiło na sercu. Zadałam sobie wtedy pytanie - dlaczego ja nie mijam innych z uśmiechem na twarzy? Dzień był udany, więc dlaczego nie? To nic nie kosztuje, a może komuś innemu, też "ocieplimy" ten zimowy dzień? :)


_________________________________
*happysad - IQ

9 komentarzy:

  1. też uważam, że ludzie powinni być dla siebie milsi, lepsi, a nie tacy ponurzy i w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedziny :-)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka, ja jestem coraz bardziej dumna z siebie, że jestem sobą. :)

    Nowy post -----> koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszsz, zgadzam się w 100%.
    Trzeba robić co się kocha, być z tego dumnym i dawać z siebie jak najwięcej ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :D
    http://nathalliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, miło widzieć uśmiechnięte osoby. Szkoda, że więcej jest ludzi zapatrzonych w szybę lub ziemię, bez wyrazu na twarzy. Ja się staram uśmiechać i być optymistką.
    A dumna jestem z wielu rzeczy. :)
    Miły post.
    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń